Axor

חברת אקסור, Axor srl, נוסדה בשנת 1980, היא נחשבת לחלוצה בייצור מוצרים כימיים המשמשים לטיפול ותחזוקה של מכשירי חשמל ביתיים.

החברה מייצרת חומרי ניקוי, מסירי אבנית, מסירי שומנים, מוצרי מגיני חמצון, מרככים, פינוי מים ומוצרים ריחניים המשמשים לניקוי ותחזוקה נאותה של מכשירי חשמל ביתיים.

שימוש בחומרי החברה גם שומר על אורך חיים של מכשירי החשמל הביתיים, ומבטל את הבעיות הכרוכות בתפעול הציוד הנוצר כתוצאה מאבנית, שומנים, בוצה, לכלוך, חימצון, ריחות לא נעימים וכו '.  חומרי החברה קלים לשימוש ומשיגים תוצאות מצוינות.

לפעמים אנו נדרשים לתקן או להחליף מכשירי חשמל יקרים ולעתים קרובות הבעיות נוצרו בגלל תחזוקה לקויה. עבור כל סוג של ציוד, ממכונת הכביסה למדיח, מהמקרר לתנור, מהמגהץ למכונת הקפה, לכל המכשירים שהופכים את חיינו לקלים ונעימים, אקסור פיתחה מגוון מוצרים באיכות גבוהה, המופצים בשוק הלאומי והבינלאומי.

מטרת החברה היא לסייע בשיפור בתחום הניקיון באמצעות יצירת מוצרים אפקטיביים, עם השפעה סביבתית מופחתת, הכרוך במחויבות מתמשכת מצד אקסור לשדרוג ולחיפוש אחר פתרונות עם שינויים ושיפורים במוצרים. לייצר מוצרים יעילים יותר, קלים לשימוש ומתאימים לדרישות הבטיחות עם השפעה מינימלית על הסביבה.

לחברה יש אישור איכות EN ISO 9001: 2015 IQ-0513-02 ואישור הסביבה EN ISO 14001: 2015IE-1015-01. אישורים אלו מתאימים לפילוסופיה העסקית של החברה, תוך הצגת מחויבות לחדשנות אך גם עם אחריות כלפי אנשים וסביבה. השימוש בחומרי גלם נבחרים, בהתאם לתקנות ותהליך הייצור הקפדני תוך שמירה על עקביות מוחלטת, מעידים על אמינותה של Axor srl, חברה שלקוחות יכולים להשתמש בביטחון לטיפול ותחזוקה של המכשירים שלהם.

אתר החברה

http://www.axor.passweb.it/

חומרי ניקוימסיר אבני

השאירו תגובה

כל התגובות עוברות אישור לפי פרסום